"YOU CAN'T STOP PROGRESS"

Richard Stanleys sci-fi/horror epos, HARDWARE, har endelig fått seg en skikkelig DVD-utgivelse, og nå kan jeg med glede pensjonere den stygge uoffisielle platen fra Laser Paradise ("Red Edition") som var både altfor blass, i feil bildeformat (open matte) og bare generelt stygg.

Her har dere et screenshot fra begge utgivelsene, bare for moros skyld.

Optimum Releasing (R2)

Laser Paradise - Red Edition (R2)

Tenkte å føye til et screenshot fra Sone 1 utgivelsen (fra Severin Films) som kommer i september, ikke at jeg forventer noen drastisk forkjell i forhold til Optimum DVDen. Men vi får se. Sone 1 utgivelsen har derimot Richard Stanleys 8mm versjon av HARDWARE som ekstramateriale...

10 comments:

Patrick B said...

Må virkelig si at jeg ikke likte denne filmen. Syns den var helt forferdelig. Men hver sin smak.

Mats Helge said...

Vel, man kan jo ikke like THE RAPE AFTER og HARDWARE samtidig :)

Patrick B said...

Hehe :)

La oss si det sånn da - HARDWARE hadde sine øyeblikk, og var til tider veldig stemningsfull, men det var ikke mye av tiden. Det at hele denne filmen foregikk i leiligheten til en kunstner skuffet meg etter å ha lest ting som dette:

''M.A.R.K 13 re-assembles itself for an eye gouging, chainsaw wielding, body drilling, skull-crushing rampage where no flesh shall be spared.''

''In the Twenty First Century there's a new endangered species... Man.''

Forventet litt mer!

Tusen takk for linken :)

Mats Helge said...

Gi den en sjanse til.

Er jo dumt at pompøse markedsførings-fraser skal ødelegge.

Tenk heller:

"In the Twenty First Century there's a new endangered species [in Stacey Travis' apartment]... Man.

Patrick B said...

Jeg så den for fire dager siden, så må nok vente litt til. Så den forresten på Blu-ray, og kvaliteten var ikke noe å klage på.

De pleier aldri å ødelegge ellers, så vet ikke hva som gikk galt nå. Men må nok gi den en sjangse til en gang i fremtiden.

"In the Twenty First Century there's a new endangered species [in Stacey Travis' apartment]... Man.

Haha.

Mats Helge said...

Hva synes du om Dust Devil?

Patrick B said...

Hehe, lurte på om den skulle komme på bane. DUST DEVIL syns jeg er enda verre enn HARDWARE. Hat er et veldig sterkt ord, men det er ikke langt unna. Hvorfor? Har ikke peiling. Jeg bare liker den ikke. Hehe

Mats Helge said...

Huff da :(

Ja, ja. SEVENTH CURSE er da ihvertfall kul ;)

Patrick B said...

Huff ja, det kan du godt si. DUST DEVIL var også en film jeg gledet meg veldig til, og som jeg trodde jeg kom til å like veldig godt.

Hehe, det kan vi være enige om ja!

Flere anmeldelser av Cat.III, eller ''nasty'' Hong Kong filmer hadde ikke gjort noe ;)

Mats Helge said...

Tenkte å skrive om Jen Chieh Changs THE DEVILS fra 1981 og kanskje . Mye insekt-oppkast har jeg hørt.